24. 10. 2016.

I odjednom ljeto postalo je jesen

Jesen. Prekrasna jesen. Volim je zbog toga što boji prirodu. Cijela moja duša je usmjerena na nju. Jedino tada se osjećam živom. Jesen me je naprosto pridobila svojom nijemom molbom, i sada skupa uživamo u svom tom šarenilu. Ona je to godišnje doba koje inspiriše svakog umjetnika.

Osjećam se poput medvjeda koji je pomiješao godišnja doba, pa umjesto da se sada priprema i započinje svoj zimski san, ja se budim. Budim, moje proljeće započinje. Kao i svaki medvjed nakon zimskog sna tražim šta bi prvo mogla da jedem, jer kakva je to jesen ako ne miriše na cimet, jabuke, orahe...

Jedna od moje 3 najveće ljubavi i strasti pripisujem upravo kuhanju. To je moja antistres terapija, opuštanje. Pogotovo kada vidim, sva ta, meni draga lica koja uživaju jedući ono što sam spremila, mislim da se tek tada moja duša ispuni srećom i zadovoljstvom.

Sve što napravim posvetim osobi koja me najviše asocirala na tu suludu ideju da prije svega proguglam, pa da zatim dođe do tog čudnog spoja sastojaka u mojoj glavi i da izmjenim sve što se može izmjeniti da bi dobila moje malo carstvo ukusa.

Ovaj recept koji često pravim kada dođu hladniji dani, ne mogu posvetiti jednoj osobi, jer kada to spremam mislim na sve moje prijatelje i porodicu. Svi podjednako uživaju u banana bread-u. Jako je jednostavan a sve što je potrebno za njega je:
  • 3 kom. srednjih banana
  • 1 šolja šećera
  • ½ omekšalog putera
  • 2 kom. jaja
  • 2 šolje brašna
  • 1 kašičica soda bi karbona
  • ½ kašičice praška za pecivo
  • Zavisi od okusa, u banana bread se mogu dodati grožđice, brusnica, lješnik, orasi, tamna čokolada. Ja sam u moj dodala orahe, tamnu čokoladu i grožđice.

Omekšali puter izmiksamo sa šećerom. Postepeno dodate jaja i mutite. Zatim dodate banane koje ste prethodno izgnječili. (Možete mutiti žicom ili mikserom, zavisi od toga koliko vam se žuri). Kada se smjesa sjedinila dodate brašno prethodno izmješano sa sodom i praškom za pecivo. Dobro umutite da ne ostanu grudvice. Na kraju dodajte ono što vam najbolje odgovara.

Kalup namažite uljem, malo pobrašnite i istresite umućenu smjesu. Ubacite u već zagrijanu pećnicu i pecite na 180 stepeni oko 60 min (obratite pažnju na to da vam ova smjesa brzo ne zagori, prilagodite svoju pećnicu da se polahko peče).

Kada je hljeb pečen izvadite iz pećnice pospite šećerom u prahu. I ostavite da se ohladi. Kada je hladan možete servirati sa sladoledom i prelivom od čokolade, jesti sa džemom ili pak takav kakav jeste. Odluka je vaša.

Jednu stvar ne zaboravite, a ona je glavni sastojak svega što radite, to je LJUBAVObradujte vama dragu osobu, sigurna sam da će to pamtiti dugo, jer kao što još od davnina govore ljubav ide na usta.


...Život ponekad zna biti gorak, na nama je da ga sami sebi učinimo slatkim.

Nema komentara:

Objavi komentar